wtorek, 29 maja 2012

DŁUGOPIS KARTKA - THS KLIKA

Slang 2009

1.Intro
2.Długopis kartka
3.Studio tatuażu
4.Gdybym mógł    feat. SADZYK SKR
5.Szkoda chłopaka   feat. BABA
6.SKIT Uzależnieni od rapu
7.Idziemy z rapem
8.Osiedle nocą   feat. PRASKA KSIĘŻNICZKA
9.Piątek Trzynastego
10.SKIT Onpluged
11.Szybki weekend
12.No dawaj chodź...    feat. PRASKA KSIĘŻNICZKA
13.Życie na przedmieściach
14.Biało czerwoni   feat. ZBYLU ZHNN
15.Jedna chwila   feat. ORŁO ZWB
16.Co piszczy w trawie
17.Zmarnowane talenty
18.Outro

    Warszawska południowa Prażka i jej rezydenci: Suja, Romek i DJ Def nagrali swój drugi album, po dobrze przyjętej 'Liryce Chodnika'. Uliczny styl, ciężkie życie - wiadomo było czego się spodziewać, zresztą, dzieciaki się jarały...
    Skoro styl uliczny, to niczym dziwnym będzie fakt, że sporo bitów na płytę zrobił Szczur, lubujący się w klimatycznych bitach, leżących lekko ponad popękanym chodnikiem. Pozostałe podkłady wyszły spod paluszków takich ludzi, jak Piotraz, Dos, Fresh, DJ Bosk, Mate, Master Bit i Norbertas i każdy z nich, bardziej lub mniej, wpisuje się w konwencję ulicznego rapu. Każdy z nich jest dobrą ilustracją do opowieści o ciężkim życiu na blokach...
    A z historii Suji i Romka można wywnioskować, że Gocław to miejsce dość tragiczne i smutne - patrząc na te blokowisko w sumie się nie dziwię. Są to opowieści o ciemniejszej stronie zycia, przetykane weekendowymi wstawkami o zabawie, czy patriotycznymi nutami. Do tego Suja i Romek do najlepszych raperów nie należą i nawet jeśli znalazłem parę kawałków, do których kiwałem głową ('Długopis kartka', czy 'Co piszczy w trawie') - one wpadły jednym uchem, wyleciały drugim. Nic nowego, nic odkrywczego - to wszystko już było. Gości za to w ogóle nie zauważyłem i równie dobrze mogło ich nie być.
    No tak. Da się tego słuchać, ale jak dla mnie, to nic szczególnego. Takich nawijek o życiu na blokowisku słyszałem milion i nawet nie zapamiętałem jednego ciekawszego wersu, wszystko przeleciało mi przez uszy i nic nie zostało. Chłopcy robiąc trzecią płytę muszą się postarać odrobinkę bardziej...

OCENA: 3-\6


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz