czwartek, 24 marca 2016

KONIEC

Wszystko ma swój początek i koniec. Ta strona miała swój początek pod koniec 2011 roku, pięć i pół roku później następuje wreszcie finisz. Nie mam już ani weny, ani czasu. Przyznam, że pisanie tych krótkich, ale rzeczowych (na tyle, ile dałem radę) recenzji zajmowało mi codziennie co najmniej godzinę. Że nie wspomnę o odsłuchu materiałów. Przez te 5 lat zrecenzowałem pewnie około 1000 albumów, wylano na mnie wiadra pomyj i dano wiele prosów. Fajnie. Blog był w pewnym okresie tak popularny, że statsy naliczały po 80.000 wejść miesięcznie! Szok. I co z tego? Nic. Płyty kupuję sobie sam, nielegale ściągam sobie sam (na szczęście są dobre osoby i podrzucają linki - dzięki!), kosztuje mnie to wszystko zbyt wiele. Czasu, wysiłku, cierpliwości, no i pieniędzy. Sprawiało mi to frajdę, ale ostatnio mi przeszło i w zasadzie nie widzę na razie szans na reaktywację. No bo, aby się nie zamęczyć - może same legale? Albo w ramach promocji, same nielegale? Tego i tak jest za dużo. Ale przecież osobliwością i wyjątkowością tej strony było to, że można tu było znaleźć opisy KAŻDEGO legala w kraju i pewnie z 80% nielegali.
Za dużo tego, mam dość. Pozdrawiam wszystkich, którzy wpadali tu regularnie, aby poczytać te głupoty :)
Może kiedyś powrócę? Kto wie?
Pis joł. (ale pis taki peace, a nie PiS)   

42 komentarze:

  1. mam nadzieje, że to nie moja płyta tak Cie wykończyła hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadne głupoty. Zawsze treściwa recenzja. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż...każdy ma swoje życie. Mam nadzieję, że czasem jednak znajdziesz chwile ;) Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  4. Smutny to dzień Panie Kolego. Wszystkiego dobrego, elo!

    OdpowiedzUsuń
  5. WIelka szkoda, zważajac na to, ze praktycznie zawsze zgadzalem sie z dana recenzja, licze po cichu ze troche zatesknisz i powrocisz. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie dzięki, ale i smutek - sprawdzanie wpisów na blogu stało się moim codziennym przyjemnym odruchem. Szkoda. Trzeba będzie samemu przedzierać się przez zalew tego całego rapu a nie czekać na podanie przez Ciebie na tacy.
    Tak czy inaczej powodzenia.
    5!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieki za wszystko i otwarty umysl. Mam nadzieję, że "koniec" okaże się "urlopem". PizzaYolo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Blog będzie jeszcze wisiał, czy lepiej skopiować go sobie na dyskietki?
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to koniec? Tydzień temu odkryłem że taki blog istnieje! No nie...

    OdpowiedzUsuń
  10. kicha, panie dziejaszku

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda ale kupiłem dzięki Tobie mase albumów o których nawet nie miałem pojęcia, jak zaczynałem czytać Twojego bloga to miałem 100 albumów z polskim rapem a dziś dobijam do 330. Dzięki. elo !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że jeszcze złapiesz zajawkę, bo czego będę słuchał jak nie poleconych materiałów? Dzięki za wszystko, powodzenia w życiu prywatnym!

    OdpowiedzUsuń
  13. To bardzo miłe, dziękuję :) Stronę zostawiam wiszącą, bo może kiedyś wrócę?

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za ogrom porządnej roboty.

    Uderzaj z reckami do jakiegoś magazynu muzycznego, bo szkoda żeby solidny recenzent odbijał w niebyt kiedy na necie szerzy się grafomania i gimbusiarstwo.

    Peace

    OdpowiedzUsuń
  15. dałbyś do siebie maila albo fejsa?
    Yassat

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet nie wiesz ilu emigrantów z różnych stron świata śledziło Twojego bloga by być na bieżąco i wiedzieć co w kraju się dzieje na polskiej scenie hip hopowej. Wszystko dzięki trafnym recenzjom, pisanym prosto z serca. Powodzenia !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepszy blog o polskim rapie jaki był.Z ocenami wiadomo nie zawsze można było się zgodzić ,ale z moimi się pokrywały.Ilość recenzji i poznawanie dzięki temu bardzo undergroundowych wydawnictw to zawsze budziło we mnie podziw dla Autora

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem na blogu pierwszy raz. Znalazłem go ponieważ nudziło mnie to, że Youtube ciągle podpowiada mi te same kawałki. Jaki miałeś model biznesowy, że nie było to rentowne?

    Ten blog wygląda na kawał dobrej roboty, może warto było by mu poszukać jakichś strumieni przychodów, z których jeszcze nie korzystałeś.

    OdpowiedzUsuń
  19. Odezwij się, jeśli będziesz chciał zrobić jakąś burzę mózgów na temat potencjalnych źródeł finansowania tego bloga. Może któryś z Twoich czytelników też będzie miał pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze raz dzięki (@kruku, Adinho, Czarny).
    @Daniel Gustaw, nie miałem żadnego modelu biznesowego, prowadziłem go dla przyjemności. Mam inne źródło zarobków, choć może gdyby pisanie tych recenzji miało swoje odzwierciedlenie w konkretnych funduszach, za które mógłbym kupować płyty, to kto wie...

    OdpowiedzUsuń
  21. szkoda... często tu czytałem recenzje ale wszystko co dobre szybko się kończy

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten blog z pewnością przypadł mi do gustu. Trzeba mieć pokłady wiedzy, żeby móc napisać taki artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam,
    Ogromna prośba do autora tego bloga "BRING YA SKILLZ 2 DA BATTLE". Bardzo proszę odezwij się do mnie na: dziergi.nlg@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wracaj ziom, swietna alternatywa dla poopkillerów i innych gówien, gdzie ziomku piszą dla ziomków nieobiektywnie, pozdro

    OdpowiedzUsuń
  25. Ktoś podejmuje się przejąć pałeczkę?
    Jakieś strony polecacie?

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam, jeśli chcesz mój najnowszy album to się odezwij na FB / Perszing Ciemna Strefa

    OdpowiedzUsuń
  27. siema, Lajt z tej strony, byłbym wdzięczny za reckę nowej płyty, odezwij się na vinyl8@wp.pl

    POZDRO!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Powodzenia życzę :) Blog jednak pochłania mnóstwo czasu, to prawda.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wielka szkoda, bardzo lubiłam tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ceniłem Twojego bloga z recenzjami płyt zwłaszcza tych podziemnych, ponieważ nic podobnego na polskiej sieci nie mogę znaleźć. Takich ludzi jak Ty jeśli chodzi o osłuchanie,oddanie dobrej recenzji i polecenie danej płyty, chyba dziś nie ma. Wiele płyt i wykonawców z Twojego bloga poznałem i słucham ich do dziś min: Wake Up Adina, Lajt, Afrodef czy Golin. Jest taki kanał Yurkosky, co ma serie "No name alert" ale oglądanie tego to jest mega czasochłonne i jest jak oglądanie "recenzenta" w pracy, który nawet nie przesłuchuje płyt tylko przypadkowo podesłane kawałki na spontanie. Ewentualnie w jakimś corocznym podsumowaniu coś wspomni o tym co wyłowił, a by dalej szukac to wszytsko jest strasznie porozrzucane i nie tak skompilowane jak u Ciebie by była recenzja ocena oddająca istote sprawy itp....
    Jest jeszcze Kstyk, co wrzuca nieznanych raperów kawałki jak do jednego wora na swój kanał i napisze gdzieniegdzie płytki komentarz... to jest według mnie za mało by wyłowic dobrą płyte z podziemia i widzę sam że oni sami na pewne rzeczy podziemne płyty nie trafią tak jak Ty na nie trafiałeś. To samo forum slizg, niby otwarte głowy, ale na dostrzeżenie pewnych wykonawców to są strasznie zamknięci. Podał byś może do siebie namiar, mail lub fb???? bo ten mail co podałeś w komentarzu 3,5 roku temu już chyba nie aktualny,bo odpowiedzi nie dostałem.

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedzi
    1. ale co miał znaczyć ten komentarz że ktoś z tej grupy raperów to jest autor tego bloga Bring ya skillz 2 da battle ? i do nich trzeba się odezwać ?

      Usuń
  32. Wielka strata dla nas wszystkich, mam nadzieję że jednak powrócisz

    OdpowiedzUsuń