niedziela, 19 maja 2013

FOLLOW US - T.N.E.

Phat 2013

1. Tam gdzie wzrok nie sięga   feat. OGAN, GRUBY BWS
2. W obieg    feat. BYSTRY, KADO
3. Boogie walkin      feat. GARDAS, WODZU
4. To dla naszych mord    feat. GRUBY BWS
5. Garstka kuma naszą jazdę      feat. QUANTUM
6. Mówia     feat. MURYN, SZYMSZON
7. S.K.GC.   feat. KADO, MURYN
8. Opaleni      feat. GUCIA, EPITET, THERAPIA
9. Jestem jaki jestem   feat. SITO
10. Wysoce osobowy   feat. OGAN, MURYN
11. Run Run Run    feat. GRUBY BWS
12. Tupaj nogą    feat. TOWAR, BLANTE
13. Elo prod. Robson    feat. ZEGE, ARKAN
14. Uliczne Historie     feat. MICHALOS, FREEMAN
15. Nakarmieni syfem życia    feat. MŁODY GOH
16. Czarna róża    feat. GRUBY BWS, QUANTUM
17. Popelyna     feat. UNCAJ, NRK
18. Każdy własnego losu kowal  

    T.N.E to Wiśwer i 13e, z pomocą Quantuma, którego płyte ostatnio opisywałem i nie przypadła mi do gustu. Dlatego wielkich spodziewań po tym albumie nie miałem, ale jakoś ostatnio wyczerpałem wszystkie płyty tegoroczne, jakie wpadły mi w ręce, czekam na paczkę z nowymi legalami, nie naściągałem nielegali i mam przestój.
    Wspominałem, że wkurwiają mnie produkcje na bitach ściągniętych z darmowej części Shadowville? Nie? To mówię. Tym bardziej mnie wkurwiają, kiedy okazuje się, że są producenci w pobliżu, którzy robią oryginalne podkłady. Przecież połowę albumu zrobili Robson, Bucio, EDK, Wrzosu, Baltik, Barto i Hondo - czyli bitmejkerzy są. Co z tego, że nikt ich nie zna? I tak SV ma podobny poziom, więc tak naprawdę nie wiadomo, kto był na produkcji. Podkłady są klasyczne, dotknięte tylko nowoczesnością w mniejszym lub większym stopniu, w większości bez sampli, grane ręcznie. Dobre? Czy ja wiem? Może być.  
    Wiśwer i 13e zaprosili taką ilość gości (razem 27 emce!), że wygląda to na składankę. I w sumie, poza kilkoma znanymi postaciami z krakowskiej sceny, reszta to jedna niewiadoma i nie bardzo wiadomo, kto aktualnie jest przy majku. Da się rozpoznać tylko Młodego Goh'a, bo ten ma taki pojebany styl, że nie da się go przeoczyć. Reszta... jest. Osoba niezorientowana nie będzie miała pojęcia kto i po co rymuje, bo to się ciągle zmienia i nie wiadomo, na czym się skupić. Tak, są dobre zwrotki i wersy, ale ciężko wskazać które, bo... nie bardzo wiadomo, kto rymuje. Przydałoby się opisać na okładce kolejność na majku, bo zaciera się to w jeden misz masz. Wiem, które kawałki są fajne: 'Wysoce osobowe', 'Jestem jaki jestem' i tyle..
    Trochę nie wiem, jak tę płytę traktować. Niby nie jest słaba, ale na dobrą też ma za dużo wad. Mało spójna, pełna chaosu i różnych ludzi nie wiadomo skąd... Nie przemówiła do mnie za bardzo, ale na pewno części osób może się spodobać. Ale generalnie takie tam.

OCENA: 3+\6


5 komentarzy:

  1. no, jednak nie oRgan tylko oGan ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ups.. sorry, z rozpędu chyba poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chcesz to mogę Ci jeszcze kilka nielegali podesłać.
    W większości ludzi którzy się tu znaleźli :)

    QUANTUM - HORYZONTY
    https://www.youtube.com/playlist?list=PLV8OXStPNWlT6wfeTpF9edBWJFWTeMIAt

    WODZU - NIEZWYKŁY MIXTAPE
    https://www.youtube.com/playlist?list=PLdYEn_4pxmSKnsLrxhpeb4UcmDz6BAh2L

    THERAPIAbanda - UNIKAT
    https://www.youtube.com/playlist?list=PLYxLI9NAZkVcmzCAPLobfqmsBSNos9t74

    GRUBYBWS - MOJE ŻYCIE MOJA WALKA
    https://www.youtube.com/playlist?list=PLj2eH1J7gQSQN9N4Bl4Zso0bIZMEHnMhc

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. I dalej:

    GARDAS - ARYTMIA MIASTA MIXTAPE
    https://www.youtube.com/playlist?list=PL_9fvb9H6RAMoDYgs8m5fJRcRQqYruEVB

    HAPE - ULICZNI POECI
    https://www.youtube.com/playlist?list=PL98AD1E8A46FEB96C

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki, sprawdzę - Quantum już słyszałem - nie przypadł mi ten album do gustu, reszty nie znam.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń