niedziela, 16 grudnia 2012

ZAPISKI Z WIECZORU - RAPORT

nielegal 2012

1. Before
2. Szklanka Ginu 
3. Bullshit   feat. JOPEL
4. Miałem Wczoraj 
5. Miejska Alergia   feat. PRAKTIS
6. Co Nas Czeka 
7. Zaraz Wracam (skit) (beatbox Myszon)
8. Brudny Funk 
9. Hajsubrak
10. Więzi 
11. Na Jedną Kartę 
12. Milion    feat. ADM
13. Pozytywny Akcent 
14. After
15. Co Nas Czeka RMX

    Raport to Rose i Kadoen, którzy pracowali nad płytą bite 2 lata. Jak sami się określają, są 'niepokornymi dziećmi białostockiego folkloru', co może wiele wyjaśniać, albo wręcz... zaciemniać obraz. Przyznam, że nie docierały do mnie żadne wcześniejsze dokonania, ale spodobała mi się okładka :)
    Raport otrzymał swoje bity od takich producentów jak Ernie & GGS, Tdk, Werda, Krzywy, NZA i sam Rose, który nie tylko rymuje, ale i produkuje podkłady. Muzykę ubarwiają występy djów: płytami machają DJ Smak, DJ Malczyk, DJ Auricom i DJ Jazzy Jazz i te skrecze bardzo tu pasują, bo do klasycznego brzmienia, prezentowanego przez bitmejkerów, doskonale pasują popisy djów. Tak samo, jak świetnie do całości pasuje numer bitboksowy Myszona. 'Funkowe turbo' to może przesada, ale muza bardzo ładnie płynie przez płytę i stanowi doskonałe tło do wieczornych rozkminek przy szklaneczce czegoś dobrego...
    Cała ta płyta to koncept album. Spotykamy się z chłopakami po południu i towarzyszymy im przez cały wieczór, a zapiskami z tego spotkania są te właśnie nagrania. Chłopaki piją, palą, zapraszają różnych ludzi i gadają... Wszystko podczas sesji nagraniowej. A na tych wspomnianych, fajowych bitach, Rose i Kadoen rymują o różnych rzeczach, które zaprzątają im umysły codziennie. A propos gości, to mamy tu znanego wszystkim Jopela, ale jest też Praktis i ADM, jednak żaden nie wychodzi ponad ustalony poziom. Niemniej jednak słucha się tego z przyjemnością.
    Nie spodziewałem się po 'Zapiskach Z Wieczoru' takich emocji, jakie dostałem. Bardzo fajna muza, nieźli emce - to potwierdza płodność i potencjał ziemi podlaskiej. Jeden z ciekawszych koncept albumów w tym roku, niestety przespany przez społeczność.   

POBIERAJ

OCENA: 5-\6


4 komentarze:

  1. Rose pamiętam z mixtejpu "swag jak skurwysyn" i bardzo mi podszedł. sprawdzam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tdk nie TDK!! Nigdy z capslockiem.
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  3. ups, sorry, nie wiedziałem, że to robi różnicę - poprawiłem :) Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  4. Dj Jeffy Jazz :)

    OdpowiedzUsuń