czwartek, 21 marca 2013

AUDIOMETRIA - POLAR

P.R.O 2012

1. Intro   feat. CONES
2. Audiometria 
3. Marzenia Umierają Ostatnie   feat. STOPA, SMYK
4. Szaleńcze Lata   feat. RAFALSKY 
5. Zoo 
6. Są Takie Dni 
7. Sam Sobie Winien   feat. DYMITREE, WĄSKI, RADEK
8. Punktualny - Skit
9. Spóźniony   feat. RAFALSKY, SMYK, KLEBAN
10. Zmiany
11. R.E.C.   feat. CONES 
12. Burza Myśli 
13. Co Za Ludzie
14. Mój Wybór    feat. RYVIN, TATER, ŻABOL, SMYK
15. 2w1 (prod. Smyk)
16. Outro (prod. Elgie)

    Ja wiem, że zalewam bloga płytami z Krakowa i w sumie ciekaw jestem, czy kogoś przekonałem do wkręcenia się w tę scenę... Ale tam wychodzi bardzo dużo rzeczy, z których przynajmniej połowę warto sprawdzić. Pierwszą solową płytę Polara sprawdziłem z chęcią, mając świeżo w pamięci nielegala zespołu Obieżytrak, z którego pochodzi jeden z lepszych kawałków podziemnych roku 2012.
    Naturalnie, skoro Obieżytrak, to wiadomo, że chociaż część podkładów wykonał Smyk, tworzący zespół wraz z Polarem. Resztę podkładów podklepali Muffini, WZK, Blanton, Ryvin, Bua, Kozim, Dme3 i Elgie. Większość producentów gustuje raczej w podkładach nowoczesnych albo chociaż klasycznych, wzbogaconych brzmieniami elektronicznymi. Choć są i typowo klasyczne bity, zwłaszcza od Blantona, Ryvina, czy Kozima. Jest kilka fajnych bitów ('R.E.C.' od Kozima!, czy 'Co za ludzie'), kilka zamula - w ogólnym rozrachunku wychodzi całkiem ok. 
    Polar spokojnie daje radę, ma równe flow i teksty - choć nie pochodzą one z najwyższej półki. Ale spokojnie średnią krajową wyrabia, choć ma jeszcze trochę pracy, aby porwać tłumy. Ale nie odrzuca - wychodzi całkiem ok. Jako, że Polar zaprosił sporo gości, to przypuszczać można, że poziom ich jest również bardzo różny - i to się zgadza. Z tych najciekawszych emce, którzy wpadli mi w ucho, wymieniłbym Conesa, Radka (którego wprawdzie nigdy wcześniej nie słyszałem, ale ogarną fajnie), Dymitree i Ryvin od P.R.O., a także Żabol. Reszta... ujdzie w tłoku, nikt u mnie nie wywołał odruchów wymiotnych.
    No i co? Kolejna niezła płyta z Krakowa. Może nie z tych najlepszych, ale na pewno wystarczająco fajna, żeby jej sobie czasem posłuchać. Polar dał porządny krążek, jak zresztą można się było tego spodziewać. 


ZACIĄGG

OCENA: 4\6


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz