niedziela, 11 marca 2012

21 GRAMÓW - SZAD

Labirynt 2011

1. Intro
2. Wszystko zaczęło się od czystej kartki
3. Kradnę ci duszę
4. Dług
5. W nieco innym świetle
6. Na mnie warto zaczekać
7. Życie jest za krótkie
8. Bagażowi
9. Krąg zaufanych
10. Szukając drogi do Zion feat. NULLO
11. Panu dziękuj
12. Rzeka
13. Skit
14. Krok do szaleństwa
15. Patrzę jak idziesz
16. 16 linijek
17. Nie znasz mnie feat. PORES
18. Witam w komnatach
19. Pytam się czy znasz mój styl
20. Głos na nie feat. ARKANOID, SZACHU, KLIF, MARTIN, WAL, NULLO, FAF, CHABER, GODLEŚ, PABLO, KAES, PORES, KŁYŻU, TUMS
21. Outro - Co raz więcej powodów

Na początku nie skojarzyłem w ogóle pacjenta i po okładce z mieczem samurajskim i dziwaczną miną sądziłem, ze to jakiś numetal, czy inny wynalazek. Aż tu nagle doznałe olsnienia, że to przecież Szad z Trzeciego Wymiaru! A że zawsze uważałem Trzeci wymiar za konkretną ekipę, nie mogłem płyty nie sprawdzić, prawda? :)
Po podkładach spodziewałem się energetycznych traków z klasycznymi samplami i nie zawiodłem się. Produkcją zajęli się DJ Creon, Bedwaem, Amat, DJ Phast, a skreczowaniem DJ Creon i DJ Qmak i przyznam, że brzmi to bardzo dobrze. Na fajnych bitach opieranych na samplach leci Szad i jeszcze milej robi się w okolicach uszu, kiedy skrecze miejscami łeb urywają! Poważnie, propsy dla Qmaka i Creona za drapsy! (zwłaszcza w 'Życie jest za krótkie'!!)
Szad z kolei ma spoko styl i teksty i nie ma co sie tu doszukiwać błędów, czy lipnych wersów. Wszystko jest przemyślane i poskładane bardzo poprawnie. Szad Akrobata płynie po tych klasycznych bitach tak, że stanowi z muzyka jedno. Po prostu produkcja dobrana jest tak idealnie, że pasuje do emce wyjątkowo. A goście? No, jest i Nullo, jadący swoimi regałowymi toastami, jest Pores ze swoim szybkim flow, no i niesamowity kawałek, gdzie rymuje 15 emce. Uh, mocno ogarnięte!
No fajnie, fajnie. Nie jest to może mistrzostwo świata, ale bez problemu jest jedną z lepszych propozycji AD2011. Szad potrafi przykuć uwagę swoim rymowaniem, bity są bardzo porządne, ale i tak najlepszą robotę robią tu didżeje. Każdy z członków 3W ma wydać płytę, a że apetyt rośnie w miarę jedzenia, to może być gorąco! Szczególnie w takim razie będę czekał na płytę Nullo, którego flow i technika najbardziej mi odpowiada. A Szad zrobił bardzo fajna płytę.

OCENA: 4+\6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz