niedziela, 12 lutego 2012

LOT 2011 - TE-TRIS

Aptaun 2011

1. Kolejny raz
2. Trzeba żyć
3. Ile mogę?
4. Skóra
5. Prawo 2021
6. Ogień i Lód
7. Muzyka Moja
8. Teraz patrz
9. Pstryk, pstryk
10. Miłość i hałas
11. Lot 2011
12. W imię nas
13. Ostatnim
14. ...

No i mamy drugą oficjalną płytę Terisa, rappera i wolnostylowca ze 'Śledzikowa'. Album był oczekiwany przez środowisko z dość dużym napięciem, jako, że pierwsza płyta 'Dwuznacznie' przyjęta została bardzo dobrze, choć zostawiała nieco do życzenia.
Nie jestem fanem muzyki BobAir'a, a to on zrobił większość bitów na tej płycie - i to z lekka mnie odrzuciło na wstępie. Kilka podkładów dali jeszcze DJ Tort, Qciek, Voskovy, a nawet sam Tet maczał paluszki w muzyce. Jeśli znamy produkcje Bobera, to wiemy, że sampli i klasyki nie należy się spodziewać. Nie mam nic przeciwko bardziej ambitnej muzyce, granej własnoręcznie, ale te traki są tak napuszone i nadęte, że nie daję rady. To co Bober odpierdala w 'Ogień i lód' to się nadaje na fituring z LOL27 czy innym Tatu. No nie daję rady.
Sam Tetris zrezygnował już jakiś czas temu z morderczych panczy i zajął się życiem w swoich rymach. Zgodzę się, że rymuje bardzo dobrze, ma fajne rymy i flow, ale... przy tej muzyce kompletnie mnie to nie rusza. No i nawet wiadomo było, że Tet da radę bez żadnych gości i może byłby dał, ale... kurwa, tej muzyki nie dzierżę.
Nie jestem w stanie tego słuchać. Całe skillsy gospodarza zostały zajechane bezlitośnie przez gówniane bity. Fajny koncept albumu, dobry rapper - wszystko to zarżnięte przez pseudo ambicje producentów - z drugiej strony to chyba Tetris dobierał bity, nie? Dla niektórych 'Lot2011' to jedna z najlepszych płyt 2011. Dla mnie jest jedną z gorszych. Sory Tet, nie w tym roku. Totalny klops.

OCENA: 2\6

2 komentarze:

  1. Równie dobrze można powiedzieć że twoja (o ile to recenzja a nie ''tylko'' własne zdanie) recenzja tej płyty to totalny klops.. Jesteś tak nieobiektywną osobą że to chuj.... Brak sampli? a ''ile mogę'' ? proszę Cię.. wiadomo są gusta i guściki ale bob'aira za bity to sie szanuje czy grane czy samplowane.. sorry ze sie przypierdalam ale jak skillsy mogą byz zjechane gównianymi bitami.. nie no wybacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, w owym czasie (a było to 4 lata temu) podkłady Bobera mnie odrzucały. W późniejszym czasie nieco mnie do siebie przekonał, ale i tak nie jestem fanem. Mam do tego prawo, jestem nieobiektywny jak chuj i dobrze mi z tym. Wybaczam.

    OdpowiedzUsuń