niedziela, 22 kwietnia 2012

BLOKI, KLATKI, ŁAWKI - UKŁAD POŁUDNIOWO PRASKI

Slang 2011

1. Intro
2. Reprezentuję Ulicę   feat. ROMAN, PRASKA KSIĘŻNICZKA
3. Mój Wybór
4. Kwestia Charakteru   feat. BRALAK
5. Bloki Klatki Ławki
6. Zasady Getta   feat. DAMIAN, BRALAK, CZERWIN, BABA
7. Najciemniej Pod Latarnią
8. Nie Bedę Tym Kim Chcą   feat. ROMAN
9. Melanż w Studiu
10.Osiedlowy Mantyk
11.Nigdy Więcej
12.Wszystko Przeciwko Policji   feat. BRALAK
13.Zjednoczone Składy
14.Znowu Poszedł Piątek
15.Outro
16.Wytykani Palcami (Bonus Track)   feat. SADZYK
17.Bloki Klatki Ławki (Bonus Track Remix)

    Znalazłem to w sklepie i stwierdziłem, że ok, nie ma nic innego, nabędę sprzęt drogą kupna. Nie wiem, nie znam, zobaczę. Dopiero w domu zobaczyłem znaczek THS Klika i w sumie doznałem olśnienia: Suja! No rzeczywiście, Suja i Orło z warszawskiego Gocławia, wspomagani przez Praską Księżniczkę i kolesi z THS - wiadomo było, czego się spodziewać...
    Muza wyprodukowana przez Orła i Piotraza to takie trochę syntetyczno-południowoamerykańskie granie. Nie ma tu nic ciekawego w sumie, takie pum pum klap z syntezatorowym bzykaniem. W zasadzie słuchałem tej płyty i nie bardzo wiedziałem, o co chodzi z tą muzyką, bo ni chuja nie pojmuję, jak można zrobić większość z tych bitów. Albo popieprzone syntetyki albo dicho ('Znowu poszedł piątek') Ale może się nie znam.
    Same tytuły traków naprowadzą nas na właściwą tematykę: 'Wszystko przeciw policji', 'Osiedlowy mantyk', 'Zasady getta' (czego kurwa?) itd. Ja jestem za stary na takie pierdoły i niby wiem, że rap to głos ulicy, uciemiężonych, ale ciężko mi się przekonać do tego, że ci młodzieńcy mają aż takie kłopoty z prawem i mieszkają w getcie... Nie, nie, nie, tego się nie da słuchać na dłuższą metę.
    Może dziesięciolatki się tym zajarają, ale to jest tak prostackie i smętne, że przykro mi, że wydałem 28 złych. Nie jestem już gówniarzem biegającym po podwórkach i pijącym piwo na klatce. 15 lat temu może by ta płyta do mnie trafiła, ale teraz...? Kurffff, kogo ja chcę oszukać? W życiu to by do mnie nie trafiło. Co za lipa.    

OCENA: 1\6


2 komentarze:

  1. 28 zł??? Staary, jak następnym razem będziesz chciał coś podobnego, to daj mi znać, a podam Ci numer konta i wyślesz je mi, już chyba lepiej nakarmić (ew. napoić) biednego studenta, niż wyrzucać hajsy do śmieci :D

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety przyznam Ci rację... nie obadałem wcześniej, co to i wpadka totalna...

    OdpowiedzUsuń