czwartek, 12 kwietnia 2012

PRAWDA NAGA - WALDEMAR KASTA

Kasta Co 2011

CD1

1. Intro
2. Król feat. DON GURALESKO
3. Ból feat. NULLO
4. Powracam
5. Flow
6. Łatwopalni
7. Skit
8. Kastastyl feat. SZAD
9. Akordeon feat. JARECKI, GRUBSON
10. By
11. Ready feat. DEADLY HUNTA
12. Mina
13. Outro

CD2

1. Intro
2. Ta Gra
3. Dzieci
4. A Gdyby Tak feat. MARIAN WIELKOPOLSKI
5. Kombatant
6. Fanfa feat. DEADLY HUNTA, GRUBSON
7. Skit
8. Fejm feat. PORK
9. Weź
10. Miotam feat. DEADLY HUNTA
11. Dziś
12. Wieść
13. Outro

Kolejna płyta Waldiego oczekiwana była z dość dużym napięciem. Jak zresztą każda Kasta, wiadomo, że nie będzie lipy. Z tym, że drugi solowy album miał być podwójny - ot i tu zapala się lampka! Podwójny? Hmmm...
Nie ma co jęczeć. Muzyką tym razem zajął się Donatan, są to syte, pełne głębokich basów rytmy, które brzmią naprawdę super i pasują idealnie do stylu Waldka. Mam tylko jedno ale: SKIT to jest przerywnik gadany, przerywnik muzyczny nazywa się INTERLUDE do kurwy nędzy, nauczcie się, znawcy rapu, psia krew!
Kasta znów ewaluował - świetnie, że progres słychać z płyty na płytę. Chociaż z drugiej strony trochę jest tutaj gości, którzy dodają szczyptę chilli do tej i tak skądinąd dobrej płyty. Nie mogło się obyć bez Gurala, starego druha, jest i Trzeci Wymiar, jednak każdy solo, jest Grubson (gdzie go ostatnio nie ma?), jest i sporo eksploatowany na albumie Brytyjczyk Deadly Hunta i nasz Wielkopolski Mass Cypher. Nie mogę rzec złego słowa - emce wyrabiają się przednio, nawet Kasta, który, bądźmy szczerzy, nigdy nie był wybitnym raperem. Wraz z muzyką robi nam to bardzo dobre kombo.
'Kiedyś grałem w kapsle, chciałem być jak Uwe Ampler'... Hahaha, moje dzieciństwo i Wyścig Pokoju :) To znaczy, ja nie o tym. Zaskoczyła mnie 'Prawda Naga', bo jest to wyjątkowo dobra płyta, której nie spodziewałem się po Waldku. Poważnie, jest pełna, od liryki po muzykę i gości. Najbardziej mnie urzekli Deadly Hunta, Gural i Szad, ale reszcie też niewiele brakuje. Całkiem dobra pozycja.

OCENA: 4+\6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz