sobota, 14 kwietnia 2012

0,5 NOCNE PIERDOLNIĘCIE - ŁOKERO

nielegal 2011

1. Wlot
2. Tak się to robi
3. HC klimat feat. SUSZI, ZWNA, ZIBER
4. Moje osiedle
5. Mimo, że
6. Czyj jest... feat. WOJTAS
7. Nie gadaj
8. Muszę coś napisać feat. ZIBER, OHAI
9. To się dzieje tu
10. Polska wita
11. Roman skit
12. Północne pierdolnięcie
13. Nie marnuje okazji feat. WOJTAS
14. Dorzucam do ognia feat. ZIBER, WOJTAS, SUSZI, ZWNA
15. No i dobra...
16. Lato feat. ZIBER, JOSEPH KING
17. Nie patrząc na nic
18. Nie chcę w miejscu stać
19. Łooo ooo
20. Chciałbyś
21. Idzie to tak
22. Wylot

Hah, hardkor z Prabut? Północne pierdolnięcie? Czy ktoś zna Łokero? Nie ważne, ja tez nie znam. Ale wpadła mi w łapska jego płytka i zaintrygowała mnie denną okładką :)
Ale może to tylko ja go nie znam? Bo patrzę na listę bitmejkerów i o ile mogę nie znać Medzibeats, Doluna, PSR czy Szymana, to Piero, Kamilson i Soddy często pojawiają się na różnych płytach ze swoimi bitami. Przyznam, że trochę mnie to zaciekawiło. Od pierwszej nuty wiadomo, czego się spodziewać - syntetyczne brzmienie, jak Łokero mówi - północne pierdolnięcie. Wszystko utrzymane bardziej w stylu południowych Stanów. Nie ma raczej sampli, tylko dźwięki zagrane na klawiszach różnemi instrumentami. Brzmi to nieźle, pod warunkiem, że lubisz ten typ rapu.
Sam Łokero mnie zaskoczył bardzo sprawnym flow, dobrymi tekstami i tym, że słuchasz tego jak profesjonalnej płyty. Poważnie, lepiej im to wychodzi niż np. Macca Skład. Kiedy przeglądałem trak listę, rzucił mi się jeszcze w oczy Wojtas i już się przeraziłem, że Łokero dał radę namówić Wojtasa z WYP3 do nagrywek, ale okazała się to zwykła zbieżność imion. Najwięcej udziela się tutaj Ziber, który chyba jest najlepszym z gości, bo o ile jeszcze Suszi i ZWNA są całkiem ok, to Wojtas i Ohai to już marność.
Płyta, ogólnie rzecz biorąc, nie jest zła, ale na dłuższą metę męczy. Jednostajna, plastikowa rąbanka trwa za długo. Może to być miłą odmianą, ale im dłużej słuchałem, tym bardziej zlewało się w jedno. Może krótsze byłoby bardziej przyswajalne? No cóż, Prabuty nie będą się wstydzić tej produkcji, ale nie sądzę, żeby znalazła ona wielu fanów. Co najwyżej pojedyncze kawałki.

ODSŁUCH I ewentualny ZACIUNG

OCENA: 3+\6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz