piątek, 13 kwietnia 2012

JA TU TYLKO SPRZĄTAM - O.S.T.R.

Asfalt 2008

1. Introgliceryna
2. Zamach Na Ostrego
3. Rap Droższy Od Pieniędzy
4. Co By Się Nie Działo
5. ssssss
6. Dla Tych Wielu Rzeczy
7. Jak Nie Ty, To Kto ? feat. BROTHER J
8. Wojna O Tlen
9. Ty Sobie Możesz
10. Keep It Classy feat. SADAT X, CADILLAC DALE
11. 1980
12. To Ja Mam Flowa
13. Krótki Kawałek O Wolności Słowa
14. Jestem Tylko Dzieckiem feat. EL DA SENSEI, DAN FRESH
15. Pij Mleko
16. Przeżyć To Jeszcze Raz
17. Mówiłaś Mi...
18. To Mam W Myśli
19. Big Money On The Table feat. REPS, CADILLAC DALE
20. Wszystko Co Na Górze
21. Ja Tu Tylko Sprzątam
22. Jestem Tylko Dzieckiem feat. EL DA SENSEI

Gdyby Ostry był kobietą, ciągle chodziłby w ciąży i mógłby już założyć przedszkole... Wydanie tej płyty zbiega się z okresem, kiedy Ostry zaczął współpracować z Brytyjczykami, a Returnersi z Amerykanami, co widać wyraźnie po liście gości, która jest dość szokująca...
Ostry i The Returners. Czy znajdziesz lepszy team bitmejkerów? Ciężko będzie, nawet jeśli Chwiał i Little robią tu tylko remiksy... Na bitach jest jeszcze wystarczająco świeżo, żeby kiwać łbem do rytmu. Fajne sample, bujające podkłady, DJ Haem na drapaku - wszystko jest na swoim miejscu i chce się tego słuchać.
O.S.T.R. przyzwyczaił nas już do swojego stylu rymowania i tekstów - wiadomo, że jest generalnie świetnym rapperem i technicznie i tekstowo, więc tu nie ma się nad czym rozwodzić specjalnie. Za to goście! Począwszy od Brytyjczyków ze Skill Mega (Reps i Dan Fresh), przechodząc do legend amerykańskiej sceny, takich jak Brother J (!!!) z X Clan, Sadat X z Brand Nubian i El Da Sensei z Artifacts... To w zasadzie szokujący zestaw gości dla każdego fana hip hopu, co więcej, goście spełniają pokładane w nich nadzieje :)
To jedna z lepszych płyt Ostrego, prawie tak dobra, jak 'Hollyłódź'. I muzycznie i rymowo stoi to wydawnictwo na bardzo wysokim poziomie, a ocenę podbijają jeszcze zagraniczni goście. Nie ma co tu kryć, ostatnia, póki co, tak dobra płyta pana Ostrowskiego.

OCENA: 5\6

1 komentarz:

  1. dokładnie tak, wkurza mnie, jak różni gadają, że Ostry skończył się po Hollyłódź. Przecież JTTS przewyższa ją w każdym calu

    OdpowiedzUsuń