wtorek, 28 stycznia 2014

POTER - NAJBARDZIEJ DOKŁADNIE

nielegal 2013

1. Dzięki wam
2. N.K.R. (Najlepszej Klasy Rapsy) 
3. I'love this game 
4. Dywersja 
5. Rób swoje   feat. MIKRUS
6. Bez zobowiązań 
7. Jestem Poter 
8. M do R  feat. WIŚNIA, EDZIO, WAWO
9. Otoczenie 
10. Wiara 
11. Najbardziej Dokładnie
12. Bezludna stacja metra
13. Strach 
14. Moje serce
15. Prawo ulicy 
16. Mocni w duchu 
17. Tylko rap  

    Co to za projekt? Średnio mam pojęcie szczerze mówiąc. Znalazłem to na jednym z portali hip hopowych i zaintrygowały mnie słowa, że autor dziękuje ludziom odpowiedzialnym za sukces. Za CO? Jaki sukces? Kto w Polsce słyszał o rapperze z Kutna o ksywie Poter? Na pewno nie ja, a wiele przecież w życiu słyszałem... Ale przecież nie byłbym sobą, gdybym nie zobaczył, kto zacz, choćby z przekory.
    Płyta opisana jest dość dziwnie, bo nie wiadomo, kto jest kto i po co. Z tego, co zrozumiałem, niejaki Przemas jest odpowiedzialny za całość muzyki, jednak jest też jakiś margines osób, które pomagały w produkcji, jak np. Ironic, czy Tozu. Podkłady są płaskie i nijakie i może to wina masteru, ale tylko i wyłącznie wkurwiają. Niby to klasyczny bumbap, ale to zdecydowanie przerost formy nad treścią, bo nic tu się zupełnie nie dzieje. To zwykłe, podziemne podkłady, których słuchanie męczy już przy 4 numerze, bo ani nie mają jaj, ani nie są nawet dobrze poskłądane, a niektóre wręcz beznadziejnie. Spuśćmy na to zasłonę milczenia.
    Poter mógłby być dobrym rapperem. Mógłby, ale ma bardzo długą drogę przed sobą. Owszem, potrafi zarymować w różnym tempie, przyspieszyć, zwolnić i nawet zaśpiewać, ale... Wszystko niszczą teksty i głos. O ile głos da się jakoś przeboleć, a nawet, przy odrobinie wysiłku, zrobić z niego atut, to te prostackie teksty z piaskownicy chluby nie przynoszą. 'Słuchanie tego to zaszczyt' - takie wersy to kpina ze słuchacza, bo wpieranie komuś, że ten album jest ociekający zajebistością, to bałwochwalstwo i grafomania najczystszej wody. Szkoda nawet gadać.
    Po szumnych zapowiedziach na różnych portalach, można było się spodziewać czegoś sensownego, choć kompletny brak odzewu powinien mnie ostrzec. Tak beznadziejnego materiału dawno nie słyszałem - wyłączyłem w połowie, zatem nie ma pojęcia, co się dzieje po numerze 8... Ja pierdolę... Ku przestrodze. Omijaj z daleka.

OCENA: 0\6 


2 komentarze:

  1. Beka z Potera. Rap jakiego tysiące.

    OdpowiedzUsuń
  2. Siema :) Wymienimy się "Rapo blogasami do pozaglądania" ? Mój adres to:
    innastronarapu.blogspot.com :) Jak jesteś chętny to napisz komentarz pod którymś z moich newsów dogadamy sie:)

    OdpowiedzUsuń