wtorek, 23 października 2012

TO JUŻ ROK!!

Hah! Kiedy zakładałem tego bloga, nie miałem pojęcia, że dojdzie do tego, że będą mnie cytować inne oficjalne strony z hip hopem, jarać się będą docenieni podziemni raperzy, a zaglądać tu będzie ponad 5,500 osób w miesiącu. Nawet przez myśl mi nie przeszło, że Polski Hip Hop będzie odwiedzany, komentowany i sprawdzany, a czasem nawet propsowany. Myślałem jeszcze o drugiej stronie, tym razem traktującej o hip hopie w ogóle, czyli tym, co się dzieje\działo na świecie - bo mam w czym wybierać. Ale to może później.
Co przez ten rok? Przeszło od 23 wizyt w październiku 2011 do 5669 we wrześniu i co miesiąc rośnie. To chyba sporo. Zrecenzowałem 310 płyt legalnych i nielegalnych - z recenzjami można się nie zgadzać, ale staram się każdą ważyć i opisywać bezstronnie, nawet jeśli kogoś nie lubię. Najpopularniejsze posty? Proszę:
1. Kinematografia - Paktofonika (a jak!)
2. Wkurwiony Dzieciak - Bonus RPK
3. Po Tej Stronie Raju - HuczuHucz
4. 13 - Waldemar Kasta
5. Chore Melodie - Słoń
6. Klucz - Hemp Gru
7. 23:55 - Hi Fi Banda
8. Pan Kolczasty - Jezozwierz
9. Zaczekaj Na Mnie - TMK aka Piekielny
10. Odkurzone P.R.O.jekty - Ryvin

Wprawdzie nie prowadzę fejsbukowej strony, ale najwięcej wejść jest właśnie stamtąd - czyli linki do recenzji znajdować się muszą u artystów na profilach. Miło. Sporo wejść jest również od Kruka, Mamuzza i z Krakowskich Jointów.
Co jeszcze? Dziękuję stałym czytelnikom i ogólnie wszystkim, co tu wpadają. Mam nadzieję, że przetrwam kolejny rok, recenzując kolejne 300 płyt, jakie wyjdzie w końcówce tego roku i w 2013.

6 komentarzy:

  1. U mnie najczęściej czytaną jest 'Piąta Strona Świata' Miuosha, czego nie mogę przeżyć -,-

    Najchętniej to bym poczytał o płytach ze Stanów ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.mediafire.com/?6jnpk0ckctnc980
    polecam sprawdzić bo jednego z wykonawców niesłusznie oceniłeś w jednej recenzji

    OdpowiedzUsuń
  3. tu Kolczasty.no ja tez wbijam do Ciebie regularnie,bo spoko piszesz,no i dużo podziemia...wiec pisz pan dalej.elo!

    OdpowiedzUsuń
  4. @ kruku: czyli co, zakładać wersję 'international'?
    @ anonim: uwielbiam niepodpisane posty... Ale ściągnąłem płytkę i rozumiem, że obruszyłem kogoś z Palmiątek? Przykro mi ale mam takie zdanie, jakie mam i tylko OD WAS zależy, czy je zmienię. Posłucham, oczywiście. To ma jakąś nazwę?
    @ Jeż-Zwierz: dzięki, keep on, keepin' on jak MC Lyte :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to czekam na kolejny ogrom recenzji przez najbliższy rok a także na recenzję albumów zagranicznych.

    OdpowiedzUsuń