środa, 23 grudnia 2015

ŚWIĄTECZNA PRZERWA

Drogie dzieci w hip hopie,
Nie da się tak bez przerwy - a że święta są potrzebne na przebywanie z rodziną, na złapanie resetu i oczyszczenie umysłu - robię przerwę. Potrwa ona pewnie tydzień, może więcej, zależy kiedy będzie mi się chciało wrócić na łamy.
Końcówka tego roku jest napięta. Przez cały rok wyszło kilkadziesiąt płyt - w porównaniu z poprzednimi latami, dość mało. Przyszedł grudzień i nagle JEB! Wyszło ze 30 nowych tytułów. Jak ja to ogarnę i do kiedy, nie wiem, ale nie mam ciśnienia.
A może już nie będzie mi się chciało?
Się obaczy.
Na razie życzę wszystkim odpoczynku w święta, nie przeżryjcie się za bardzo, nie dajcie się wyprowadzić z równowagi ciotkom i babciom i spędźcie miło czas.
Czego i sobie życzę.
Pa!

6 komentarzy:

  1. Oby Ci się chciało wrócić #Jay Z
    Zdrowych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję, że jednak wrócisz do pisania. pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Siemka.
    Dobrze, że wróciłeś:)
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  4. będzie jakieś podsumowanie roku?

    OdpowiedzUsuń
  5. @T.O.M.S jasne że będzie, ale pod koniec roku rzucili tyle tytułów, że pewnie w marcu... Zresztą, mama bardzo intensywne dwa najbliższe miesiące i nie wiem, jak to ogarnę...

    OdpowiedzUsuń