poniedziałek, 7 maja 2012

HUTNICZE RADIO CZ. 4 - MC ROBAK

nielegal 2011

1. Bo Ja Mam Właśnie Tak
2. Robię Swoje 2011 
3. Szum Fal
4. Dyha 
5. Wielkie Marzenie 
6. Dzielnica II

    W tym roku zalały mnie krakowskie nielegale. Po prostu wyszło tego tyle, że ciężko ogarnąć i w zasadzie należałoby zrobić w ogóle oddzielną krakowską stronę na samą tylko ichniejszą scenę. Bo na wierzchu mamy Firmę, a pod spodem kipią wręcz dziesiątki wykonawców, których nie słychać za bardzo poza Krakowem, a są warci sprawdzenia bez cienia wątpliwości. Idąc za tym przekonaniem, wziąłem na warsztat MC Robaka, znanego na krakowskiej scenie od dłuższego czasu. W zasadzie Robak jest w dużej części pomorzaninem, może go ktoś pamiętać z zespołu Primo Loco - kawałki były na płytach dodawanych do Magazynu Hip Hop (kto pamięta taką gazetę???)
    Robak robi wszystko sam - lubi WestCoast, co wyraźnie słychać w podkładach, chociaż wejście w płytę zaskakuje staroszkolnymi brzmieniami. Jako producent Robak się nie przemęcza, po prostu zapiernicza centralnie pętle z różnych kawałków, czy to funkowych, czy wręcz rapowych (co kurwa?). Prezentuje taki lekki laid back, nie odznaczający się bynajmniej kreatywnością...
    Robak jest również emce. Ani tu flow nie ma, ani stylu - niektórych traków to się w ogóle nie da słuchać - taką kichę rzadko się trafia w Krakowie. Może i Robak ma doświadczenie, ale to jest wszystko, co ma. Nie ratują płyty genialne klasyki, z których Robak bierze pętle...
    Flaki się przewracają, daj pan spokój... Płyta króciótka, ale nie dotrwałem do końca bez skipowania - a to jak na mnie oznacza tragedię. Jak Wam to wpadnie w ręce, nie wygłupiajcie się, wyrzućcie...

OCENA: 1\6


1 komentarz:

  1. jebana pizdo zacznij słuchać niuskullu jak Robak ci nie pasuje...przecie to ma taki klimat ze masakra

    OdpowiedzUsuń