niedziela, 27 maja 2012

MELODIA 3000 - PETROCHEMIA

nielegal 2008

1. Eliminacja   feat. FRANS
2. Wiesz jak jest  feat. FRANS
3. Weź sobie popatrz   feat. MŁODY
4. Do góry głowa
5. Zapiski z Polski rmx  feat. PIOTREC
6. Dojrzałość   feat. PIOTREC
7. Chyba masz lipę   feat. PIOTREC, MŁODY, FRANS
8. Mam zajawę   feat. MROZIK
9. U nas   feat. MROZIK, MAŚLANA
10. Chyba masz lipę  rmx  feat. PIOTREC, MŁODY, FRANS
11. Do góry głowa
12. O wielu to   feat. MAŚLANA
13. Dojrzałość rmx   feat. PIOTREC
14. Fuel-bit-masa
15. Dla was - o nas 

    Nie wiem, co to za zespół. A zazwyczaj wiem. I jak nie znam, to muszę sprawdzić, co to za wynalazek - tak już mam. No i oczywiście sprawdziłem w ciemno - na szczęście za nielegale nie trzeba jeszcze płacić :) Zawsze narażam się na zarażenie jakąś kiłą, ale co tam, do odważnych świat należy.
    Piotrec, Krispro, Masa - to osoby odpowiedzialne za muzykę na tym albumie. Przypomina mi to głębokie podziemie okolic Memphis. Rzężące elektroniką ciężkie podkłady, na szczęście na tyle krótkie, żeby nie podciąć sobie żył. Psychofani brzmień durrty souf będą może zadowoleni, ale absolutnie nie jest to szczytowe osiągnięcie w tej dziedzinie. Ale muzyka jeszcze ujdzie.
    Szczególnie, jeśli weźmiemy pod uwagę raperów. Boszsz, to jest właśnie ta kiła, którą niechcący można się zarazić, słuchając takich rzeczy. Nie znam chłopaków, nie znam nawet ich ksywek (domniemywać mogę, że to sami producenci...), ale są, kurwa, straszni. To jest tak, jak totalne noskille próbują zrobić coś na poważnie, wysilili się na tekścinę i nagrali. Próbowałem doszukać się czegoś pozytywnego - i mam: czasem się wyrabiają na bicie! Wooha! Kurde, litości.
    Tak, to jeden z tych albumów. Poważnie, brzmi jak piąta liga rapowa z jakiejś wsi w Tennesee... Że też ludzie nie wstydzą się takiego syfu i puszczają to w eter... Ku przestrodze - nie ściągajcie tego...

OCENA: 0\6


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz